تبلیغات محیطی در آذربایجان غربی

خانهمجله سیتادیوممجله سیتادیومتبلیغات محیطی در آذربایجان غرب...

تبلیغات محیطی آذربایجان غربی

بیلبوردها یکی از تاثیرگذارترین روش‌های تبلیغات هستند. بیلبوردهای تبلیغاتی باتوجه به کسب و کار شما طراحی و اکران می شوند. تبلیغات محیطی در آذربایجان غربی از پتانسیل بالایی برای جذب مخاطب برخوردارند. از نمونه بیلبوردهای محیطی موفق در ارومیه می توان به سری بیلبوردهای خیابان طریقت به عنوان یک کمپین محیطی جدید اشاره کرد. این بیلبوردها هرکدام اشاره به بخش‌های مختلف مجتمع تجاری تفریحی سیتادیوم و برندهای موجود در آن دارند. در ادامه در مورد هرکدام از این بیلبوردها توضیح بیشتری خواهیم داد.

بیلبورد زیباترین‌ها 

اکسسوری-زیبایی

این بیلبورد به فروشگاه‌ها و غرفه‌های لوازم آرایشی، عطر و اکسسوری موجود در سیتادیوم اشاره دارد. از بهترین فروشگاه‌های لوازم آرایشی موجود در سیتادیوم می توان به مایلی و آریا اشاره کرد. مایلی واقع در هایپراستار است. این غرفه مجموعه کاملی از برندهای آرایشی را دربرمی‌گیرد. غرفه جانان ارائه دهنده برترین برندهای ادو پرفیوم، عطر و ادکلن است. با اکسسوری‌های غرفه یونیک و اروم دخت استایل خود را تکمیل کنید.

بیلبورد متنوع‌ ترین‌ها

هایپراستار ارومیه

این بیلبورد اشاره به مجموعه هایپراستار سیتادیوم دارد. هایپراستار یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره ای کشور است که در شهرهای مختلف شعبه دارد. در هایپراستار ارومیه هرآنچه که نیاز داشته باشید موجود است. این بیلبورد با نشان دادن یک سبد خرید کامل سعی در به تصویر کشیدن هایپراستار را دارد.

بیلبورد با کیفیت ترین‌ها 

لوازم خانگی باکیفیت در هایپر استار

این بیلبورد اشاره به لوازم خانگی موجود در سیتادیوم دارد که با خیال راحت بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. از جمله برندهای مربوط به منزل می توان به فلامینگو، ایماگالری و کالای خواب جواهری اشاره کرد. لازم به ذکر است که مجموعه هایپراستار هم دارای لوازم خانگی است.

بیلبورد خوشمزه ترین‌ها

بهترین کافه رستوران ها در سیتادیوم

استفاده از رنگ نارنجی در این بیلبورد و طرح غذا نشانگر کافه و رستوران‌های موجود در مجتمع تجاری تفریحی سیتادیوم است. فودهال سیتامیت بزرگ ترین مجموعه غذایی سیتادیوم است که از تنوع غذایی بسیار بالایی برخوردار است.

کافه یمن یک کافه بی نظیر در سیتادیوم است که در کشورهای ترکیه، ایران، آلمان، سوئد و قبرس داری شعبه است. شعبه ارومیه کافه یمن واقع در سیتادیوم است که می توانید بهترین و با کیفیت ترین قهوه‌ها و نوشیدنی‌ها را در این کافه تجربه کنید.

کافه رستوران بالکنی زیباترین رستوران شهر ارومیه است که از منوی غذایی جذاب و متنوعی برخوردار است. این کافه رستوران دارای محیطی دلنشین و آروم است.

شیکاگو  یکی از بهترین کافه های بیرون بر ارائه دهنده قهوه در ارومیه است. پریما پلاس یک کافه بستنی جذاب و پرطرفدار در مجتمع تجاری سیتادیوم است. بهترین طعم بستی در ارومیه را می توانید در پریما پلاس تجربه کنید.

بیلبورد شادترین‌ها 

همبازی-قلعه شادی در سیتادیوم-تبلیغات محیطی آذربایجان غربی

این بیلبورد به فضاهای شاد و سرگرم کننده موجود در مجتمع تجاری سیتادیوم اشاره دارد. استفاده از رنگ سرخابی القا کننده فضاهای شاد موجود در سیتادیوم است. قلعه شادی شهربازی تازه تاسیس در مرکز تجاری سیتادیوم است. در قلعه شادی تمامی خاطرات شیرین کودکی‌هایتان مرور خواهد شد. کیدزکلاب همبازی یکی دیگر از فضاهای ویژه کودکان است که دارای امکانات بازی خوبی برای بچه هاست. این خانه بازی بر اساس اصول آموزشی کودکان ساخته شده است

بیلبورد شیک ترین‌ها 

بهترین برند پوشاک موجود در سیتادیوم

این بیلبورد به صورت کاملا مشخص به فروشگاه‌های پوشاک و کیف و کفش موجود در مرکز تجاری سیتادیوم اشاره دارد. از جمله برندهای پوشاکی که در سیتادیوم شعبه دارند می توان به جین وست، خانه مد، آدل، ال سی من، تعطیلات، لارا و کومار اشاره کرد. همچنین برترین برندهای کیف و کفش را می توانید در برندهای چرم مشهد، دنیلی و پاما جست و جو کنید.

جمع بندی

در این مقاله در مورد بیلبوردهای تبلیغاتی آذربایجان غربی صحبت کنیم. به طور کلی می توان گفت هیچ کسب و کاری بدون تبلیغات نمی تواند موفق باشد. در واقع تبلیغات نقش مهمی در شکل دهی و پیشرفت یک صنعت یا تجارت دارند. روش‌های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که تبلیغات محیطی یکی از این روش‌ها است.

۴ پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند