سیتادیوم (CITADIUM) اولین و بزرگترین برند مجتمع تجاری تفریحی زنجیرهای در ایران است. سیتادیوم در حال حاضر در ارومیه و رشت شعبه دارد. شعبه رشت همچنان در حال آمادهسازی است و به زودی فاز اول این مجموعه نیز به بهره برداری خواهد رسید. سیتادیوم به واسطه مدیریت یکپارچه، سطحی از استانداردهای بینالمللی مراکز خرید را در تمامی این مالها برای مخاطبانش به ارمغان میآورد. سیتادیوم با نگاهی به تجربههای موفق جهانی در ساخت و راهاندازی مراکز خرید و با استفاده از تجربیات افراد خبره در حوزههای مختلف مرتبط به این صنعت توانسته مفهومی مدرن و منحصر بهفرد در صنعت خرده فروشی را در سطح کشور پدید آورد و امکانات متنوعی را در اختیار استفادهکنندگان قرار دهد. هدف سیتادیوم، ایجاد خاطرهای خوش و تجربهای مدرن از خرید، همراه با تفریح و بودن در یک فضای سرزنده اجتماعی برای همه افراد با هر سلیقه و هر سطح درآمدی است.
معنی واژه سیتادیوم
سیتادیوم در لغت از واژه CITY به معنی شهر استخراج شده است و Citadium به معنی مکانی همچون شهر است و اشاره به اوج تکامل و مدرن بودن زندگی شهری دارد.
ما در انتخاب واژه سعی کردیم به هدفی که در نظر داریم، اشاره کنیم تا همیشه به آن پایبند باشیم. این هدف مهم، توسعه زندگی و مدرنیته شدن است. سیتادیوم در لوکیشنهای استراتژیک ولی کمتر توسعه یافته ساخته میشود تا با حضور خود، آن مناطق را گسترش و ارتقا دهد و این مهم در دو شعبه خود یعنی سیتادیوم ارومیه و سیتادیوم رشت تا به امروز محقق نموده است. با توجه به بهرهبرداری فاز اول سیتادیوم ارومیه، به سراغ جزئیات این پروژه عظیم میپردازیم.
سیتادیوم ارومیه
پروژه مجتمع تجاری تفریحی ارومیه، در سال ۱۳۹۵ و پس از دو سال از شروع ساخت پروژه توسط سرمایهگذار قبلی، با حضور سرمایهگذار جایگزین و فعال در بخش خصوصی و پرداخت تمامی بدهیهای قبلی آن، با برند سیتادیوم شروع به فعالیت کرد و در پایان سال ۱۳۹۹، فاز اول این پروژه با بازگشایی هایپرمارکتی با مساحت حدودی ۶۰۰۰ متر مربع با نام هایپراستار شروع به فعالیت نمود.
مساحت سیتادیوم
مرکز خرید مدرن سیتادیوم، در زمینی به مساحت ۵۳۵۰۰ مترمربع در دو فاز طراحی شده که شامل کاربریهای تجاری، اداری، مسکونی، فرهنگی، خدماتی و تفریحی است. مجموعه سیتادیوم از مساحت چشمگیر پارکینگ برخوردار است که در مجموع دارای ۲۰۰۰ واحد پارکینگ است. جزئیات طراحی تمامی فضاهای عمومی در آن از بالاترین سطح استانداردهای بینالمللی تبعیت میکند. در کنار سایر ویژگیهای این مجموعه؛ فودهال، سینما، شهربازی، کیدزکلاب، مجموعههای ورزشی و فروشگاههای بزرگ برندهای مطرح ایرانی و جهانی و خرده فروشیهای متنوع، سیتادیوم ارومیه را به عنوان مدرنترین مرکز خرید غرب کشور، از دیگر رقبای آن متمایز میسازد. حس خوب اطمینان و راحتی در تمامی بخشهای سیتادیوم به چشم میخورد. اختصاص فضای ۵۸۰۰۰ متر مربعی به مشاعات در فاز اول؛ راحتی بیشتر، امکان استفاده از فضاهای نشیمن اختصاصی و حضور در دورهمیهای دوستانه و امکان برگزاری رویدادهای اجتماعی و مراسم ویژه مناسبتی را فراهم مینماید.
فاز اول سیتادیوم ارومیه با مساحت ۷۲۰۰۰ متر مربع به بهرهبرداری رسیده است. از این مساحت، بالغ بر ۱۲۰۰۰ متر مربع فضای تجاری، ۴۰۰ واحد پارکینگ و ۵۸۰۰۰ متر مربع مشاعات میباشد. در فاز اول ۳۱ برند معتبر ایرانی و خارجی در حال فعالیت هستند و به زودی چندین برند معتبر در جوزههای مختلف به خانواده سیتادیوم اضافه خواهند شد.
طراحی سیتادیوم
در طراحی سیتادیوم ارومیه، مفهومی از گسترش شهر به سمت کوهستان مورد نظر بوده و این موضوع، نشأت گرفته از محل قرارگیری پروژه است. از آنجایی که پروژه سیتادیوم رو به کوهستان و در نوار مرزی شهر ارومیه واقع شده است، این مرکز به عنوان عامل ارتباطدهنده میان کوه و شهر در نظر گرفته شده است.
موقعیت مکانی
انتخاب هوشمندانه موقعیت مکانی ساخت و ساز مراکز تجاری در محل مناسب، یکی از مهمترین عوامل رونق و توسعه شهری است. مراکز تجاری موفق در دنیای امروز، مجموعهای از امکانات و خدماتی هستند که حس خوب زندگی، تفریح و شادی را برای خانوادهها به ارمغان میآورند، بر همین اساس، قرار گرفتن در منطقه رو به توسعه به دور از شلوغیهای مرکز شهر و عدم بر هم زدن نظم بخش توسعهیافته شهری، راحتی بیشتری را برای مراجعهکنندگان به این مراکز به همراه خواهد داشت. سیتادیوم ارومیه نیز با در نظر گرفتن معیارها و اصول اساسی برای انتخاب مکان ساخت یک مرکز تجاری استاندارد، در موقعیت مکانی استراتژیک و مناسبی احداث شده است. سیتادیوم در جنوب غربی ارومیه به آدرس بلوار سعدی دو، میدان طریقت قرار گرفته است.
جمعی از بهترین برندها برای بهترین انتخابها
در تمامی مراکز تجاری موفق و صاحب نام، حضور فروشگاههای خرده فروشی زنجیرهای و فروشگاههای بزرگ برندهای معتبر، یکی از بارزترین مواردی است که به چشم میآید. برندهای معتبر داخلی و فروشگاههایی با طراحی اصولی، تأثیر بسزایی در ایجاد تصویر ذهنی قدرتمند و معتبر در ذهن مخاطبان دارند. این حضور مؤثر منجر به ایجاد رونق چشمگیر و ارتقا سطح سایر فروشگاههایی با برندهای کمتر شناخته شده میگردد. شورای بینالمللی مراکز خرید، حضور Anchors (فروشگاههای زنجیرهای دارای برند معتبر) را یکی از ویژگیهای اصلی تعیین رتبه مراکز تجاری تعیین نموده است. در برترین مراکز تجاری جهان ۵۰ تا ۷۰ درصد فضای فروش در اختیار انکرها قرار میگیرد. سیتادیوم ارومیه به عنوان مدرنترین و بزرگترین مرکز تجاری شهر ارومیه، بیش از ۷۰ درصد فضای خود را به حضور برندهای برتر داخلی اختصاص داده است؛ این حضور نشان از تفکر استراتژیک بهرهبرداران این مرکز است.
در مورد برندهای فعال در سیتادیوم بیشتر بخوانید.
اولین حضور هایپراستار در شمال غرب ایران
هایپراستار پس از تأسیس شعب مختلف در کلان شهرهای کشور، اولین شعبه خود را در شمال غرب ایران، شهر ارومیه، با مساحت ۶۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۹۹ افتتاح کردهاست.
هایپراستار یکی از هایپرمارکتهای معروف ایران است که اولین شعبه آن در اتوبان باکری افتتاح شد. هایپراستار در بیشتر کلان شهرهای ایران شعبه دارد. هایپر استار شعبه ارومیه برای اولین بار در سیتادیوم ارومیه افتتاح شد. مجموعه هایپراستار داشتن تخفیفهای روزانه بر روی انواع کالاهای داخلی با کیفیتی استاندارد را، هدف اصلی خود در ارائه خدمات به مشتریان قرار داده است.
ارائه محصولات متنوع، با کیفیت و با قیمت مناسب هدف اصلی هایپراستار است. تنوع کالایی بالا، بالغ بر هزاران قلم که دامنه انتخاب بالایی را فراهم میکند، همچنین در اختیار قراردادن کالاهای با کیفیت استاندارد از معتبرترین برندها و مناسبترین قیمت همراه با تخفیفهای روزانه از مهمترین ارزشهای هایپراستار است که در ارائه خدمات به مشتریان خود در نظر میگیرد.
هایپراستار، ارائه تخفیفهای روزانه بر روی انواع کالاهای داخلی با کیفیت را هدف اصلی خود قرار داده است و همواره به دنبال جلب نظر مشتریان میباشد. هایپراستار سیتادیوم، با نگرش بومی و با هدف ارائه محصولات متنوع، با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب، حضور موفقی را در ارومیه داشته است. لازم به ذکر است که در فروشگاههای هایپراستار، علاوه بر قیمتهای مناسب، دامنه انتخاب بی همتایی نیز برای مشتریان وجود دارد.
ویژگیهای هایپراستار ارومیه
- تخفیفهای نامحدود روی محصولات خوراکی و غیر خوراکی
- تنوع بسیار زیاد
- خدمات پس از فروش در بخش لوازم خانگی و الکترونیکی
- کنترل بهداشت صددرصد در کلیه بخشها
طراحی هایپراستار به گونهای است که علاوه بر تنوع بالای محصولات، دسترسی به بخشهای مختلف کالا به راحتی صورت میپذیرد.
محصولات قابل ارائه در هایپراستار سیتادیوم
مواد غذایی و خوراکی (میوه و ترهبار، لبنیات، گوشت و مرغ و ماهی، محصولات تند مصرف و هر چیز دیگری که به آن نیاز دارید)
نان و شیرینی
ارائه انواع غذای گرم و سرد
لوازم منزل و آشپزخانه
لوازم برقی خانگی و دیجیتال
لوازم آرایشی و بهداشتی
لوازم خواب و حمام
لوازم ورزشی
لوازم کمپ
اقلام فرهنگی
لوازم خودرو
انواع لوازم تنظیف و مواد شوینده
سیتادیوم کجا غذا بخوریم؟
سیتادیوم به عنوان محلی برای گذران اوقات فراغت خانوادهها و جوانان طراحی شده است. فضاهای اختصاصی سیتادیوم که هر کدام با طراحی خاص و ویژه از یکدیگر متمایز شدهاند؛ پاسخگوی نیاز هر سلیقهای هستند. مجموعهای از کافیشاپها و رستورانهای معتبر برای انواع ذائقهها در فضای ۲۵۰۰ متر مربعی فودهال سیتامیت در مرکز خرید سیتادیوم گرد هم جمع شدهاند که انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی، مدیترانهای، آمریکایی و فست فود در کنار انواع سالادبار و دسربار را برای مخاطبان فراهم میکنند. طراحی این فضا توسط معماران خبره سیتادیوم به نحوی صورت گرفته است که تمامی استانداردهای لازم برای تفکیک عملیات این بخش از سایر عملکردهای مجموعه در نظر گرفته شده باشد. علاوه بر سیتامیت، کافه یمن به عنوان یکی از برندهای مطرح کافیشاپ کشور ترکیه و همچنین کافه رستوران بالکنی ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین غذاهای ایرانی، غذاهای ملل، ایتالیایی و … است.
لحظههای شاد کودکانه
از آنجایی که خانواده کانون توجه و هدف اصلی سیتادیوم در گروه مخاطبین است، کودکان و نوجوانان از جمله گروههای اصلی استفاده کننده از این مراکز در نظر گرفته شدهاند. حضور کودکان در یک محیط امن و جذاب، همواره دغدغه والدین بودهاست و این دغدغه در زمان خرید و حضور در مراکز تجاری و پاساژها به اوج خود میرسد. از همین رو، سیتادیوم دو محل جذاب و بیهمتا را به متراژ ۱۵۰۰ متر مربع در خود تدارک دیده است.
شهربازی قلعه شادی
قلعه شادی با مساحت ۱۱۰۰ متر مربع یکی از مفرحترین و دیدنیترین بخشهای سیتادیوم است. این فضا با توجه به لزوم و اهمیت روحیه و اموزش کودک و نوجوانان تاسیس شده است. همچنین برخی از بازیهای این شهربازی برای بزرگسالان نیز مناسب میباشد. ماشین برقی کوبنده، عینک وی ار، بسکتبال، پلی استیشن، فریز بی و … از جمله بازیها و سرگرمیهای موجود در شهربازی است.
کیدز کلاب همبازی
مرکز بازی و سرگرمی همبازی در سیتادیوم ارومیه در متراژ ۴۰۰ متر مربع با رویکرد خلق محیطی امن و جذاب برای کودکان، با بهکارگیری مصالحی باکیفیت بالا در سطح استانداردهای جهانی و اختصاص فضایی مناسب امکان استفاده از وسایل و تجهیزات سرگرمی، تفریحی و آموزشی را برای کودکان فراهم کرده و تجربه ای به یادماندنی را برای کودکان و والدینشان به دنبال خواهد داشت. کیدزکلاب همبازی شامل بخشهای جذابی چون شهر مشاغل، انواع بازیهای فکری، Soft play، سرسره، صخره نوردی، شن بازی و … است.
پارکینگ سیتادیوم
پارکینگ بخش تجاری مجتمع سیتادیوم در فضایی به متراژ ۲۰،۰۰۰ متر مربع، ظرفیت بالای پارک خودرو را برای مشتریان ایجاد نموده است که سبب جذب بسیاری از خانوادهها به این مرکز خرید میشود و شلوغی خیابانهای اطراف را نیز کاهش میدهد. از سویی پارکینگهای بزرگ بدون توجه به تعیین دقیق مسیر، همواره عامل سردرگمی افراد میشود.
طراحی پارکینگهای هوشمند مجهز به سیستم PMS در مراکز سیتادیوم به گونهای است که مراجعین را به سرعت به سمت فضاهای خالی هدایت و مانع سردرگمی رانندگان خواهد شد.
از جمله مزایای سیستم PMS میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- کنترل ورود و خروج خودروها
- شمارش لحظهای اتومبیلهای پارک شده
- مدیریت پارکینگ برای جلوگیری از سردرگمی رانندگان، کارکنان، مراجعین و ترددهای بیمورد
- جلوگیری از آلودگی پارکینگ
- کاهش کارکرد سیستم تهویه و تخلیه هوا
پارکینگ ویژه معلولین و مادر و کودک
همچنین برای رفاه حال معلولین و ماران و کودکان آن ها، در نزدیکی آسانسورها و مجاورت لابی رمپ های برقی، به منظور راحتی تردد این عزیزان پارکینگهای مخصوصی در سیتادیوم تعبیه شده است. عرض این پارکینگها برای جابهجایی ویلچر و ورود و خروج آن عریضتر در نظر گرفتهشده و به منظور حفظ ایمنی حرکت این افراد، اطراف آن سرعتگیر و علائم هشداردهنده نصب شدهاست.
وله پارکینگ
وله پارکینگ قرار است به زودی در سیتادیوم راه اندازی شود. وله پارکینگ به معنای تحویل دادن سوئیچ است و اینکه اجازه دهید شخص دیگری ماشین شما را پارک کند. این امر در جلوی هتلهای بزرگ، رستورانهای معروف و غیره رایج است و هدف آن پدید آوردن آسایش و راحتی بیشتر برای استفادهکنندگان از یک مجموعه میباشد. در سیتادیوم این امکان به زودی برای شما فراهم خواهد شد تا تجربه ای متفاوت از خرید را برای شما به ارمغان بیاورد.
مشاعات
سیتادیوم در ارومیه، معیار سودآوری خود را در افزایش سطح رضایتمندی و آسایش استفادهکنندگان میداند. در حالی که طراحی و ساخت حداکثر سطح فضای قابل واگذاری برای افزایش سودآوری، همواره مدنظر سازندگان مراکز خرید است. اما در سیتادیوم، اختصاص دادن مساحت قابل توجه و طبق استانداردهای جهانی به مشاعات (بالغ بر ۹۰۰۰ متر مربع در طبقه همکف و بیش از ۲۰،۰۰۰ متر مربع در فضای پارکینگ و لابیهای ورودی)، از جمله نکات حائز اهمیت در طراحی این مرکز خرید بود است.
راهروهای وسیع، در نظر گرفتن سرویسهای بهداشتی در فواصل مناسب، رمپ و پلههای برقی در برخی طبقات، آسانسورهای متعدد، تابلوهای راهنما، کنترل سرمایش و گرمایش، تهویه فضا، المانهای تفریحی و سرگرمکننده در این مجموعه با دقت و ظرافت خاصی طراحی و تعبیه شدهاست.
خیابان غذا (Food Street)
یکی از بخش های جذاب سیتادیوم که نسبت به بقیه بخش های این مجموعه جدیدتر است، خیابان غذا یا همان فود استریت است. در حال حاضر کافه بیرون بر شیکاگو؛ ارائه دهنده انواع قهوه و نوشیدنی های گرم و همچنین نوتلاهاس ارائه دهنده ترکیبات خوشمزه بر پایه نوتلا در فود استریت سیتادیوم است.
فضاهای جمعی
یکی از نقشهای بارز مدیریت مجموعه بزرگ سیتادیوم، حفظ سرزندگی و نشاط در این مرکز است. در طراحی این مرکز خرید، فضاهای باز و وسیعی در بخش ورودی و داخل مجموعه، برای ایجاد برنامههای سرگرمکننده، مراسمهای خاص، برنامههای تفریحی برای ایام مناسبتی و همچنین برنامههای اجتماعی و آموزشی در راستای مسئولیت اجتماعی این برند در این فضاها برگزار خواهد کرد.
نمایشگری بزرگ در فودهال سیتامیت تعبیه شده است که در آن تیزر جشنوارهها، معرفی برندها، رویدادهای مناسبتی برگزار شده، پخش زنده بازیهای ورزشی، کارگاههای آموزشی و… به نمایش گذاشته میشود. همچنین امکان نمایش تبلیغات با قیمتهای مناسب برای برندها و کسب و کارها در ویدئو وال (Video Wall) سیتادیوم وجود دارد.
مدیریت بهرهبرداری
مدیریت بهره برداری صحیح، عامل اصلی رونق یک مرکز خرید است. طرح و برنامه چگونگی اداره مراکز خرید چند منظوره که با نیازها و سلایق متفاوتی از جانب مراجعهکنندگان خود مواجه می شوند؛ امری بسیار ضروری و حساس در پایداری حیات و رونق آن میباشد. کمیته مدیریت بهرهبرداری سیتادیوم ارومیه از ابتدای طراحی پروژه با در نظر گرفتن ملاحظات اجرایی در مجموعه سعی در برنامهریزی برای تأمین نیازهای مراجعهکنندگان خود داشته است.
نظارت گسترده در کنار بهرهگیری از امکانات و تجهیزات هوشمند، منجر به ایجاد رضایت خاطر صاحبان کسب و کار، راحتی، آسایش و القای حس مدرن بودن برای مشتریان شدهاست. پس از راهاندازی سیتادیوم؛ مدیریت بهرهبرداری با رویکرد حفظ رونق و تداوم مجموعه به مدیریت و اجرای حیات روزانه مجموعه از طریق نظارت و مدیریت عملکرد برندها، مدیریت رویدادهای مختلف، توسعه منابع انسانی در کنار حفظ نظم و امنیت با هدف ایجاد فضایی پویا و حفظ و جذب مراجعهکنندگان میپردازد.
بازاریابی و تبلیغات
تیم بازاریابی و تبلیغات سیتادیوم متشکل از واحد تولید محتوا، روابط عمومی و ارتباط با مشتریان (CRM) است که همگی با هدف ارائه محتوای سازنده و جذاب، برگزاری و اطلاعرسانی رویدادهای مناسبتی، مدیریت باشگاه مشتریان، برگزاری جشنوارههای متعدد و ویژه، بازوی اصلی بهرهبرداری مجموعه سیتادیوم است. واحد روابط عمومی سیتادیوم پوششدهنده اخبار، ارتباط با برندها و سرمایهگذاران است. سیتانیوز، زیرمجموعه این بخش است که تمامی اخبار مجموعه را برای اطلاعرسانی بهتر پوشش میدهد.
واحد تأسیسات
نگرش اصولی و مهندسی در طراحی ساختمان منجر به مدیریت بهینه بهره برداری و آسایش مراجعین میگردد. اجرای استانداردهای ساخت و ساز و توجه به نیازهای مخاطبان، بیانگر اعتبار و قدرت مرکز خرید است. واحد تاسیسات سیتادیوم یکی از بخشهای مهم است که امکانات رفاهی لازم را برای این مجموعه فراهم کرده است.
سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش سیتادیوم
- فن کوئلهای سقفی کانالی در تمامی طبقات
- سیستم هوارسان هوای تازه در تمامی فروشگاهها
- استفاده از کانالهای ارتباطی و دریچههای سقفی
- موتورخانههای مجهز و مدرن
- چیلرهای خنککننده از جمله بخشهای سیستم تهویه و سرمایش
- سیستمهای گرمایش اتوماتیک با تنظیم دماهای مختلف بخشهای ساختمان
- بویلر های دو گانه سوز
- مجهز به سیستم BMS
- مجهز به سیستم UPS
- مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق هوشمند
نکته بسیار مهم در این بخش این است که همه این سیستمها به نحوی طراحی شده که کمترین میزان مصرف انرژی را به همراه داشته باشد.
سرویسهای بهداشتی
- تعداد ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ۳۰ روشویی
- تعبیه سرویسهای روشویی کودکان با استاندارد جهانی
- شیرآلات هوشمند با مصرف بهینه آب
- فضاهای ویژه بهداشتی برای نوزادان و کودکان
- سرویسهایی بهداشتی معلولین
- سیستم تهویه هوا و خوشبوسازی هوشمند
- اتاق مادر و کودک
ایمنی و امنیت برای رفاه استفادهکنندگان
با توجه به حجم بالای کالا، سرمایه و افراد در مالهای بزرگ، در نظر گرفتن بودجه مناسب برای موضوعات ایمنی و امنیت ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است که در سیتادیوم، سعی شده تمامی این موارد با بالاترین کیفیت تهیه و اجرا شود و هزینههای نگهداری و تعمیرات آتی را نیز بتوان تا حداکثر کاهش داد.
- وجود سیستم اعلام و اطفای حریق مرکزی با دتکتورهای حراراتی و دود به همراه سیستمهای نوین مرکزی، پمپهای لازم و منابع آب مورد نیاز با استاندارد مراکز تجاری بزرگ و کابلهای ضد حریق برای روشن ماندن فنهای خروج دود و سیستمهای حفاظتی تا ۳۰۰ درجه سانتیگراد در حریق با توجه به الزامات آتشنشانی
- در نظر گرفتن آبفشان آتش نشانی در تمامی فروشگاهها، راهروها و پارکینگها
- استفاده از فنهای تزریق هوای تازه و فنهای تخلیه هوا بر اساس جدیدترین استانداردهای آتش نشانی و امکان مقاومت در برابر حریق و حرارت تا ۳۰۰ درجه سانتی گراد
- ظرفیت بالای حجم هوای فنها در کنار مدارهای کنترلی بسیار پیشرفته با صرف هزینههای بالا به منظور جلب رضایت مراجعهکنندگان
- نصب صاعقهگیر شامل برقگیر هوایی، انتقالدهندههای مسی و الکترودهای زمینی مطابق با استاندارد و آییننامههای مورد تأیید سازمانها و ارگانهای ذیصلاح به همراه چاههای لازم برای سیستم
- چاه ارت
- امنیت مجموعه از طریق اجرای بهترین سیستم دوربین مدار بسته و سیستم امنیتی در کنار حضور فیزیکی نیروهای انتظامات
شرکتهای مشارکت کننده در ساخت سیتادیوم
طراحی سیتادیوم توسط گروه یونانی معماری و شهرسازی یاپ ( YAP: (Yorgos Andreadis and Partners انجام گرفته است. این شرکت از سال ۱۹۹۲ فعالیت خود را در زمینه طراحی و معماری آغاز کرده و در کشورهای یونان، پاریس، ایران، امارات متحده عربی و… فعال است و تاکنون موفق به کسب جوایز گوناگونی در زمینههای تکنولوژی ساخت، نوآوری در طراحی، مطالعات معماری و… شده است.
توجه به جزئیات طراحی ساختمان بر اساس فضاها و جمعیت پیشبینی شده و همچنین طراحی سیستمهای الکتریکال و مکانیکال جداگانه برای هریک از بخشها با هدف بهینهسازی و توسعه پایدار ساختمان، نتیجه متمایز و بینظیری را در سیتادیوم رقم زدهاست.
میزان اشتغال زایی در ارومیه
به واسطه سیتادیوم در ارومیه و فقط در فاز اول، بالغ بر ۵۰۰ شغل در ردههای مختلف به صورت مستقیم و ۱۰۰۰ شغل به صورت غیر مستقیم ایجاد شدهاست و پیشبینی میشود با شروع فاز دوم سیتادیوم ارومیه، این عدد به ۵۰۰۰ شغل مستقیم و غیر مستقیم برسد. سیتادیوم همواره در تلاش است تا سهم خود را در حوزه کارآفرینی و اشتغالزایی در ایران و مخصوصا ارومیه و رشت ایفا نماید.
جمعبندی
مجتمع تجاری تفریحی سیتادیوم به عنوان یک پروژه ملی به دنبال افزایش کیفت سطح زندگی در شهر ارومیه و آذربایجان غربی است. این مجموعه به عنوان یک مرکز تجاری خوب در ارومیه، به دنبال ایجاد فضایی امن و با آرامش وصفنشدنی برای مردم شریف ارومیه و آذربایجان غربی است.
۱۶ پاسخ
بی شک یکی از بهترین مراکز تجاری تفریحی بود که تا بحال رفتم .از هر نظر عالی .توصیه میکنم اگه ارومیه رفتین حتما سر بزنین
سپاس از همراهی شما. قطعا روز به روز برای رفاه حال شما و پیشرفت مجموعه اقدامات بیشتری نیز انجام خواهد گرفت.
فاز دوم و سوم این پروژه سیتادیوم ارومیه کی قرار تکمیل بشه؟
سلام
وقت بخیر
به زودی اطلاع رسانی خواهد شد
برنامه ویژهای در نظر داریم
با سلام،روزهای اخر رمضان وتعطیلات عید فطر پاساژ ستادیوم باز هست؟
منظورم اینه که تو تعطیلات رسمی،دایر یا بیایم با مغازه های نیمه باز و بسته روبرو میشیم؟
سلام
وقت بخیر
ما فقط در روز اول فروردین، ۱۳ فروردین و تاسوعا و عاشورا بسته هستیم و در روزهای دیگر آماده خدمت رسانی میباشیم.
از همراهی شما بسیار مفتخریم
درود بر شما
با سلام خسته نباشید من قرار است از ترکیه بیام عاشورا و تاسوعای سیتادیوم باز است؟خیلی ممنون میشم اطلاع رسانی کنید
سلام
وقت بخیر
متاسفانه مجموعه سیتادیوم ارومیه در روزهای تاسوعا و عاشورا بسته است اما در روزهای دیگر آماده خدمت رسانی میباشیم.
از همراهی شما بسیار مفتخریم
سلام فاز دوم این پروژه کی قراره شروع به کار کنه؟
سلام
وقت بخیر
به زودی اطلاع رسانی خواهد شد
برنامه ویژهای در نظر داریم
باتشکر از خدمات رسانی عالی ومدرن
امیدوارم علاوه بر خبرهای خوب در فاز دوم طرحی هم برای شهر بازی در نظر بگیرید چون ارومیه شدیدا نیازمند آن است در ضمن مردم به چیچست نمی روند موفق باشید
درود بر شما
بسیار از همراهی شما خرسندیم
سلام من حداقل هفته ای دوبار اینجا خرید میکنم چون خونمون نزدیکه.کارکنان بسیار محترم و زحمت کش هستن.ولی من یکی دوبار دیدم که نگهبان کیسه یه خانم رو باز کرد و به فاکتورش نگا کرد بعدش معذرت خواهی کرد که احتمال اشتباه بوده.لطفا اینا رو پیگیر باشید چون واقعا مشتری های اونجا بسیار محترم هستن و کوچکترین همچین اشتباهی باعث شکسته شدن طرف بین مردم میشه.ولی واقعا کارکنان خیلی مؤدب و زحمت کش هستن.انشالا که بزودی شهربازی هم افتتاح بشه و بیشتر از اینا پیشرفت کنه.
بابت همراهی شما بسیار خرسندیم
شهربازی به زودی زود افتتاح خواهد شد
متأسفانه ممکنه سهوا اتفاقاتی رخ بده ولی ما همیشه به دنبال این هستیم که رضایت همراهان عزیز سیتادیوم رو جلب کنیم.
در هر صورت اگر نارضایتی پیش اومده، امیدواریم به بزرگی خودتون بر ما ببخشید.
[…] آشنایی بیشتر با سیتادیوم ارومیه اینجا کلیک […]