ویژگی‌ های یک مرکز تجاری خوب

خانهمجله سیتادیوممجله سیتادیومویژگی‌ های یک مرکز تجاری خوب

در دسترس بودن-برندهای معتبر-پارکینگ رایگان-بزرگ و مجهز بودن-محلی برای دورهمی-ویژگی‌های یک مرکز تجاری خوب

با‌توجه به روند زندگی شهری و تغییر سبک زندگی، روز به روز به تعداد مراکز تجاری افزوده میشه. به همین دلیل، رقابت بین مراکز خرید برای جلب نظر مخاطبین و مشتریان بیشتر خیلی زیاده. هر‌کدوم از مراکز تجاری، دپارتمان استورها و پاساژ‌ها می‌خوان با ارتقا ویژگی‌های خود و اضافه کردن امکانات رفاهی جذاب و کاربردی، مشتریای بیشتری رو جذب کنند.

در این مقاله می خوایم به بررسی ۵ ویژگی مهم یک مرکز تجاری تفریحی خوب و موفق با توجه به بررسی‌های انجام گرفته، بپردازیم. تا انتهای این مقاله با تیم تحریریه سیتادیوم همراه باشین.

موقعیت مکانی و در دسترس بودن

بهترین مرکز خرید ارومیه-سیتادیوم

اولین ویژگی مهم و قابل توجه یک مرکز تجاری خوب، موقعیت مکانی و در دسترس بودن اونه. برای همه ما پیش اومده که قصد رفتن به یک مرکز خرید رو داشته‌‌باشیم اما به خاطر دور بودن و نبود وسیله نقلیه مناسب، از رفتن به اونجا منصرف بشیم. می‌تونیم بگیم که مرکز خریدی مناسبه که امکان رفتن با خودرو شخصی یا حمل و نقل عمومی راحتی داشته باشه.

حضور برندهای معتبر با محصولات متنوع

حضور برندهای معتبر در یک مرکز تجاری

یک مرکز تجاری خوب و موفق، حتما به دنبال چیدمان کامل برندها به نحوی هست که مشتری دست خالی از اون مجموعه خارج نشه. سبد کاملی از محصولاتی که هر مشتری ممکنه نیاز داشته باشه، با هر سلیقه، کیفیت و قیمتی، لازمه یک مرکز تجاری ایده‌آله. چیدمان درست برندها با محصولات متنوع، هایپرمارکت، بخش غذایی، پوشاک بانوان، آقایان و بچگانه، محصولات چرمی، لوازم منزل، لوازم فرهنگی و… همه و همه بایستی در یک مرکز تجاری به‌صورت کامل قرار داشته باشه و برندهایی باشند که ارزش خرید کردن داشته باشند. برندهای زیادی در ایران هستن که واقعا محصولات باکیفیتی رو تولید می‌کنن و با قیمت مناسب به دست مصرف‌کننده می‌رسونن.

پارکینگ رایگان و امن

پارکینگ‌های مجهز در مراکز تجاری

عامل مهم بعدی، داشتن پارکینگ مجهز، امن و رایگانه. البته که ممکنه خیلی از مراکز تجاری، پارکینگ غیر رایگان داشته باشن که باز هم از ارزش داشتن جای پارک امن برای ماشین‌ که دیگه تبدیل به یک کالای سرمایه‌ای شده، کم نمیکنه. پارکینگ یک مرکز تجاری، مخصوصا در شهرهای بزرگ موضوع بسیار مهمیه؛ چون پیدا کردن جای پارک تو این شهرها معضل بزرگیه. مجبوریم کلی وقت بذاریم برای پیدا کردن جای پارک و آخرش هم جای پارک ناامنی پیدا می‌کنیم.

بزرگ و مجهز بودن

بزرگ و مجهز بودن یک مرکز تجاری-سیتادیوم

هر آدمی دوست داره جایی که برای تفریح و خرید میره، بزرگ و جذاب باشه. بزرگ بودن یک مرکز تجاری باعث میشه برندها و محصولات بیشتری رو داشته باشه و یک سبد کامل از محصولات رو برای مشتریانش فراهم کنه. بزرگ‌بودن یک مرکز تجاری در کنار مدرن و مجهز بودن، بهترین اتفاق برای مشتریه. سیستم تهویه مناسب، سرویس بهداشتی مجهز، سیستم اطفاء حریق هوشمند، پارکینگ هوشمند، تلویزیون‌های صنعتی بزرگ و… یک تجربه بی‌نظیر رو برای مشتریان و بازدید‌کنندگان رقم میزنه.

محلی برای دورهمی ها و تفریح

وعده‌های خوشمزه در فودهال مرکز تجاری-سیتادیوم

خوردن یک غذای دلچسب بعد از ساعت‌ها پیاده‌روی در کنار دوستان و خانواده در یک مرکز تجاری بزرگ، تجربه‌ هیجان‌انگیزیه. یک مرکز تجاری خوب و ایده‌آل، در کنار چینش برندهای مکمل در کنار هم، بخش غذایی و تفریحی مجهز و خوبی رو هم برای مشتریان در نظر میگیره تا آن‌ها با هر رده سنی از حضور در اون مرکز لذت ببرن.

مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم؛ محلی برای کسب آرامش و رفاه

مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه، یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین مراکز تجاری تفریحی شمال غرب ایرانه.

سیتادیوم در زمینی به مساحت ۵۳۵۰۰ متر‌مربع شامل کاربری‌های تجاری، تفریحی و خدماتیه. موقعیت مکانی سیتادیوم در ارومیه باعث شده تا با خودرو شخصی و وسایل نقلیه عمومی به راحتی به سیتادیوم رفت و لذت برد.

مجموعه سیتادیوم از مساحت چشمگیر پارکینگ در تمامی طبقات برخورداره که در مجموع دارای ۲۵۲۸ فضای پارکینگه که در فاز یک، ۴۰۰ پارکینگ به بهره‌برداری رسیده‌است. فضاهای عمومی پارکینگ کاملا طبق استانداردهای بین‌المللی ساخته شده. خوبیش اینه که شما می‌تونین از پارکینگ این مجموعه به‌صورت کاملا رایگان استفاده کنین.

در کنار سایر ویژگی‌های این مرکز تجاری؛ فودهال، فضای بازی کودکان و فروشگا‌ه‌های بزرگ برندهای مطرح ایرانی و جهانی و خرده‌فروشی‌های متنوع با مناسب‌ترین قیمت‌ها، سبد کاملی از محصولات را در اختیار شما قرار میده و سیتادیوم ارومیه رو به عنوان مدرن‌ترین مرکز خرید شمال غرب کشور، از بقیه رقبایش متمایز می‌کنه. حس خوب اطمینان و راحتی در تمامی بخش‌های سیتادیوم به چشم می‌خوره. اختصاص فضای ۹ هزارمتر مربعی به مشاعات در فاز اول؛ راحتی بیشتر، امکان استفاده از فضاهای نشیمن اختصاصی و حضور در دورهمی‌های دوستانه، امکان برگزاری رویدادهای اجتماعی و مراسم‌های ویژه مناسبتی رو فراهم میکنه.

همه قسمت‌های ایجاد شده در سیتادیوم ارومیه، کاملا برطبق مطالعات و آمارگیری‌های انجام شده با همراهی تیم بهره‌برداری، ساخت و بازاریابی این مجموعه بوده‌است.

مدت زیادی از تأسیس سیتادیوم نگذشته بود که با استقبال زیادی از مردم شهر ارومیه و شهرهای اطراف روبه برو شد و الان به بهترین و مدرن‌ترین مرکز تجاری ارومیه تبدیل شده. این مرکز با داشتن بخش‌های مهم و ضروری، جایی شاد و مفرح برای آسایش خانواده‌هاست. سیتادیوم با کمک جمعی پر‌تلاش، تیمی متخصص و با مدیریت قوی بهره‌برداری و مارکتینگ هدایت میشه. در حال حاضر فاز اول مجموعه بزرگ سیتادیوم ارومیه به بهره‌برداری کامل رسیده و فاز دوم اون نیز، در دست طراحیه. به زودی خبرهای ویژه مربوط به فاز جدید رو اطلاع رسانی‌ می‌کنیم.

۲ پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند

شاید به این مطالب هم علاقه داشته باشید