لیستی از بهترین کافه‌ رستوران های ارومیه+ آدرس و عکس

خانهمجله سیتادیوممجله سیتادیوملیستی از بهترین کافه‌ رستوران ...

بهترین کافه های ارومیه

ارومیه به عنوان مرکز آذربایجان غربی و مهم‌ترین شهر این استان دارای کافه‌ها و رستوران‌های متنوعی است. بعد از یک گشت و گذار به یادموندنی در این شهر، می‌توانید لحظاتی خوشمزه در کافه رستوران‌های ارومیه را تجربه کنید. اگر می‌خواهید لیست کاملی از بهترین کافه رستوران های ارومیه را داشته باشید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

کافه رستوران بالکنی

کافه رستوران بالکنی در سیتادیوم ارومیه

اگر به دنبال غذا خوردن در فضایی زیبا، آرام، دلنشین و لوکس هستید کافه رستوران بالکنی بهترین انتخاب برای شماست. شما می‌توانید انواع پیش غذا، سالاد، استیک، پیتزا، برگر، چای و دمنوش، قلیان، اسپرسو، قهوه و انواع نوشیدنی‌های گرم و … را در یک فضایی دلنشین نوش جان کنید. یکی از جذابیت‌های دیگری که کافه رستوران بالکنی دارد این است که در مجتمع تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه قرار دارد، بنابراین می‌توانید علاوه بر گذراندن وقت در بالکنی به تفریح و خرید در سیتادیوم نیز بپردازید.

آدرس کافه رستوران بالکنی: انتهای بلوار سعدی ۲، میدان طریقت، واقع در مجتمع تجاری سیتادیوم

کافه یمن

کافه یمن از آن دست کافه‌هایی است که وقتی در آنجا هستید گذران زمان را اصلا حس نخواهید کرد. این کافه علاوه بر ایران دارای بیش از ۲۰۰ شعبه در کشورهایی چون ترکیه، ایران، آلمان، سوئد و قبرس است. کافه یمن در ارومیه نیز دارای شعبه‌ای زیبا با خدماتی با کیفیت است.

انواع نوشیدنی‌های گرم شامل چای، دمنوش‌ها، انواع قهوه اسپرسو، آمریکانو، لاته، ترک و… نوشیدنی های سرد شامل انواع آبمیوه های تازه، کوکتل ها، شیک ها و…وافل، پنکیک، پاستا، سالاد، پیتزا و… در منوی کافه یمن موجود است.

آدرس کافه یمن شعبه سیتادیوم: انتهای بلوار سعدی۲، میدان طریقت، مجتمع تجاری سیتادیوم

فودهال سیتامیت 

مجموعه غذایی فودهال سیتامیت با مساحت ۱۵۵۰ مترمربع ارائه دهنده انواع غذاهای ایرانی، فست فود و منو کامل کافه است. فودهال سیتامیت بزرگ ترین و کامل ترین مجموعه غذایی در ارومیه است که با هر ذائقه ای می توانید بهترین طعم‌ها را در آنجا تجربه کنید.

آدرس فودهال سیتامیت: ارومیه، انتهای بلوار سعدی۲، میدان طریقت، واقع در مجتمع تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه

کافه سیتامیت

بهترین کافه های ارومیه- کافه سیتامیت

حتما نام فودهال سیتامیت را بارها شنیده‌اید. فودهال سیتامیت واقع در مجتمع تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه است که از منوی کاملی برخوردار است. این کافه برای زمان‌هایی که برای خرید و تفریح به سیتادیوم رفته‎‌اید گزینه مناسبی برای استراحت و گپ زدن است.

آدرس کافه سیتامیت: ارومیه، انتهای بلوار سعدی۲، میدان طریقت، واقع در مجتمع تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه

کافه بستنی پریما پلاس

همان‌طور که می‌دانید پریما پلاس یکی از جذاب‌ترین محصولات شرکت میهن است که هر ایرانی قطعا یک‌بار طعم دلچسب آن را امتحان کرده است. کافه بستنی پریما پلاس واقع در مجتمع تجاری تفریحی سیتادیوم است که بستنی‌هایی خوشمزه با پودرهای خوراکی رنگارنگ دارد. در حین گشت و گذار در سیتادیوم می توانید به این کافه رفته و طعم بی‌نظیری این بستنی‌های خوشرنگ و امتحان کنید.

آدرس کافه پریما پلاس: ارومیه، انتهای بلوار سعدی۲، میدان طریقت، واقع در مجتمع تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه، پلاک FA32

کافه بیرون بر شیکاگو 

کافه شیکاگو یک کافه بیرون بر کوچک و جذاب است که این روزها به پاتوق خیلی از جوان‌ها تبدیل شده است. این کافه علاوه بر برخورداری از فضایی مدرن و زیبا، دارای انواعی از نوشیدنی گرم، آیس کافی، قهوه‌های دمی و ماکتل است. کافه شیکاگو بهترین انتخاب در فصل پاییز برای خریدن قهوه ای دلچسب و قدم زدن در باران است.

آدرس کافه تیک اوی شیکاگو: ارومیه، انتهای بلوار سعدی۲، میدان طریقت، بخش فود استریت مجتمع تجاری تفریحی سیتادیوم

کافه رستوران ماژورل

کافه رستوران ماژورل-شعبه ارومیه

ماژورل از کافه رستوران های ارومیه است که پس از افتتاح اولین شعبه در مهرشهر کرج، در سال ۱۳۹۶ در ارومیه با فضایی زیبا و باشکوه افتتاح شد. این کافه رستوران علاوه بر داشتن غذاها و نوشیدنی‌های با کیفیت از محیط سرسبز و چشم نواز برخوردار است. ماژورل همواره در مسیر ارتقاء کیفیت و افزایش رضایت مشتریان گام‌های اساسی برداشته است. اگر در ارومیه زندگی می‌کنید و یا قصد سفر به این شهر را دارید، حتما به کافه رستوران ماژورل سر بزنید.

آدرس کافه رستوران ماژورل: آدرس کافه رستوران ماژورل: ارومیه، بلوار جام جم، کوچه نهم

کافه رستوران طومار

کافه رستوران طومار-ارومیه

کافه رستوران طومار از آن دست فضاهایی است که قطعا دوست دارید ساعت‌ها در آنجا بنشینید و غذا بخورید. این رستوران داخل یک باغ زیبا و سرسبز قرار دارد که حتی نان خالی هم در آنجا میچسبند چه برسد به غذاهای ایرانی و لذیذ!

آدرس کافه رستوران طومار: ارومیه، جاده بند، بعد از دانشگاه صنعتی ارومیه

كافه رستوران بيف

کافه رستوران بیف

بیف یکی از کافه رستوران های معروف ارومیه است که به استیک‌های بی نظیرش معروف است. علاوه بر بخش رستوران، منوی کافه رستوران بیف هم جز منوهای کامل و معقول به حساب می‌آید. 

آدرس کافه رستوران بیف: ارومیه، خیابان امام علی، روبه روی پارک گوللر باغی

کافه ژلاتو

کافه ژلاتو در ارومیه

کافه ژلاتو ارومیه به بستنی هایش معروف است. بعد از یک گشت و گذار طولانی در شهر ارومیه به خصوص در روزهای گرم تابستان خوردن یک بستنی خوشمزه حالتان را حسابی خوش خواهد کرد.

در این کافه انواع بستنی‌هایی جذابی مثل بستنی ایتالیایی، معجون ویژه ژول لاتو، کیک بستنی، بستنی قیفی، رول بستنی و بستنی‌های دیگر را می‌توانید نوش جان کنید.
آدرس کافه ژلاتو: ابتدای بلوار مولوی، نرسیده به چهارراه بیمارستان امام رضا

کافه میتسو

کافه میتسو ارومیه

کافه میتسو یک کافه متفاوت با غذاهای آسیای شرقی است. با گذراندن وقت در این کافه احساس جدا شدن از فضا و زمان را پیدا خواهید کرد و لحظاتی خوشایند و دلچسب را تجربه خواهید کرد. در منوی این کافه می‌توانید بهترین و معروف‌ترین غذاهای خوشمزه شرق آسیا مثل مثل چین، ژاپن، تایلند و کره را پیدا کنید.
اگر دوست دارید تجربه متفاوتی از یک کافه دوست داشتنی با فرهنگ غذایی متفاوت داشته باشید حتما در ارومیه به کافه میتسو بروید.
آدرس کافه میتسو: خیابان براعتی، روبه‌روی خیابان صدا و سیما

کافه شمیران بند

کافه شمیران بند در ارومیه

بعد از یک گشت و گذار طولانی و لذت بردن از مناظر طبیعی نشستن در فضایی دنج و زیبا حالتان را اساسی خوب خواهد کرد. کافه شمیران بند در منطقه گردشگری بند ارومیه است. در منو این کافه انواع کیک و نوشیدنی سرد و گرم و قلیان وجود دارد. کافه شمیران بند به دلیل قرار گرفتن در کنار رودخانه از محیطی فوق‌العاده زیبا و خنک برخوردار است. نشستن و وقت گذراندن در این کافه تجربه‌ای بی‌نظیر را برایتان رقم خواهد زد.

آدرس کافه شمیران بند: منطقه گردشگری بند، کنار رودخانه سد شهر چای 

کافه رستوران لوشاتو بند

لوشاتوبند-بهترین کافه در ارومیه

کافه رستوران لوشاتوبند یکی از کافه‌های زیبا و بزرگ در ارومیه است که علاوه بر منوی کاملی که دارد از فضایی دلنشین و سرسبز هم برخوردار است. این کافه رستوران دارای امکانات خوبی چون پارکینگ اختصاصی، فضایی سرپوشیده و وی آی آپی برخوردار است. در نزدیکی کافه رستوران لوشاتو بند امکانات تفریحی چون سد شهر چای، هتل آنا، و رستوران تاج محل قرار دارد.

آدرس کافه رستوران لوشاتو بند: اول بند، روبه روی فروشگاه وین مارکت

کافه رستوران نوشان  رستوران نوشان ارومیه

نوشان از کافه رستوران‌های ارومیه است، که در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. کافه رستوران نوشان از فضایی فوق العاده مجلل و شیک برخوردار است. فضای این رستوران تلفیقی زیبا و سنجیده از مدرن و سنتی است که به آلاچیق‌هایش معروف است. در این رستوران انواع غذاهای ترکی و ایرانی طبخ می‌شود. لازم به ذکر است که آلاچیق های تعبیه شده در حیاط، از سیستم گرمایشی مناسبی برخوردارند به همین دلیل در فصل سرما هم به راحتی قابل استفاده هستند.

آدرس کافه رستوران نوشان: استان آذربایجان غربی، ارومیه، جاده بند، تفرجگاه بند

رستوران دریایی امیرشف

رستوران دریایی امیرشف ویژه طبخ غذاهای دریایی است. غذاهای دریایی جز غذاهایی هستند که حتما باید در یک رستوران خوب نوش جان کنید، در غیر این صورت شاید برای همیشه از خوردن این نوع غذا زده شوید. اگر در حال گشت و گذار در ارومیه هستید و دوست دارید یک ناهار یا شام دریایی لذیذ رو تجربه کنید، رستوران دریایی امیرشف بهترین گزینه است.

آدرس رستوران دریایی امیرشف: بلوار عدالت، امام رضا، بین فضلا ۱و بلوار آزادگان ۲

کافه رستوران هور

کافه رستوران هور-ارومیه

هور، یکی از بهترین کافه رستوران های ارومیه است که غذاهای ترکی و ایرانی خوش طعم و خوشمزه، با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. در منوی این کافه رستوران انواع غذاهای تنوری، غذاهای ویژه هور، انواع دسر و نوشیدنی‌های جذاب نیز یافت می‌شود.

آدرس کافه رستوران هور: ارومیه، تفرجگاه بند، نرسیده به انتهای بلوار

کافه نیروانا

کافه نیروانا در سیتادیوم ارومیه

کافه نیروانا، کافه ای جذاب با یک فضای دوست داشتنی است که کمتر کسی پیدا می شود نام آن را نشنیده باشد. منو کافه نیروانا برای خوردن یک میان وعده خوشمزه بسیار مناسب است. این کافه علاوه بر فضای داخلی از یک فضای بیرونی نیز برخوردار است.

 آدرس کافه نیروانا: ارومیه، خیابان بهداری، بلوار رودکی، خیابان زال، خیابان محتشم

کافه‌ رستوران وست

کافه رستوران وست در ارومیه

اگر به دنبال نشستن و وقت گذارندن در یک فضای زیبا و مدرن در ارومیه هستید، کافه رستوران وست پیشنهاد ما به شماست. منوی این کافه شامل انواعی از نوشیدنی‌های گرم و سرد، چندین نوع کیک و انواعی از غذاهای فست فودی است. این کافه رستوران منو فوق‌العاده کاملی دارد که در هر ساعتی از روز یا شب به آنجا بروید قطعا لحظات خوش و خوشمزه‌ای خواهید داشت.
آدرس کافه رستوران وِست: خیابان استادان، کنار شیرینی سرای کریمی، نبش کوچه ششم

رستوران غزال 

رستوران غزال در ارومیه

غزال یکی از رستوران های معروف ارومیه است که شاید کمتر کسی در ارومیه زندگی کند و اسم این رستوران را نشنیده باشد. کیفیت بالای غذا و محیط دلنشین رستوران غزال از نقاط قوت آن به حساب می‌آید و یکی از بهترین انتخاب‌ها است. رستوران غزال در طبخ غذای باکیفیت ایرانی حرف اول را می‌زند.

برای کسانی که علاقه وافری به کباب دارند حتما این رستوران پیشنهاد می‌شود. انواع فیله کباب، فیله کباب مخصوص، کباب برگ مخصوص، آجی کباب، کباب بختیاری، کباب سلطانی گوشت، کباب سلطانی، جوجه کباب زعفرانی خوراک فیله کباب، خوراک فیله کباب مخلوط، خوراک کباب برگ مخصوص در منوی رستوران غزال یافت موجود است.

آدرس رستوران غزال: خیابان دانشکده، مجتمع تجاری تورک مال، طبقه سوم(فود‌کورت)

رستوران علی بابا

کافه رستوران علی بابا ارومیه

رستوران علی بابا یکی از رستوران های معروف ارومیه است که انواع غذای ایرانی با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه می‌دهد. اگر می خواهید در شهر ارومیه غذای ایرانی مرغوب بخورید رستوران علی بابا بهترین گزینه است.

آدرس رستوران علی بابا: ارومیه، ابتدای جاده بند، بعد از گلشهر

کافه رستوران شه سرا 

رستوران شه سرا ارومیه

شه سرا یکی از کافه رستوران‌های معروف ارومیه است که از فضایی دلنشین وزیبا برخوردار است. این مکان به دلیل قرارگیری در جاده بند، محیط باصفایی دارد. انواع غذای ایرانی را در بهترین و خوش آب و هواترین منطقه ارومیه فقط در کافه رستوران شه سرا می توانید تجربه کنید.

آدرس کافه رستوران شه سرا: استان آذربایجان غربی، بند، جاده بند

رستوران دیاکو

رستوران دیاکو از بهترین رستوران های ارومیه است که از محیطی زیبا و دلنشین برخوردار است. ویژگی متمایز کننده این رستوران از دیگر رستوران‌های مشابه، داشتن تنوعی از غذاهای محلی و بین المللی است. بنابراین اگر می‌خواهید یک غذای محلی بی‌نهایت لذیذ و خوشمزه را در ارومیه تجربه کنید، حتما به رستوران دیاکو بیایید.

آدرس رستوران دیاکو: ارومیه خ جام جم ( جاده بند )، نبش کوی ۱۵

کافه عسل

کافه عسل در ارومیه

کافه عسل ارومیه کافه‌ای قدیمی در دل بازار است که حال و هوایی اصیل، صمیمی و قدیمی دارد. بعد از گشت و گذار و خرید در بازار ارومیه، کافه عسل گزینه مناسب برای استراحت و خوردن خوراکی‌های خوشمزه است. در این کافه انقدر همه چیز خوشمزه‌ اس که خستگی را فراموش و روزتان را تکمیل خواهید کرد. این کافه به دلیل قرارگیری در محیط شلوغ بازار بیشتر برای خرید نوشیدنی و بستنی به بستنی و نوشیدنی‌هایش معروف است.
آدرس کافه عسل: نبش خیابان امام و عطایی، رو به روی پاساژ میهن

کافه شارلوت

کافه شارلوت بهترین کافه در ارومیه

کافه شارلوت، کافه‌ای زیبا با چشم‌اندازی بی‌نظیر روبه خیابان فردوسی ارومیه است که انواعی از بستنی، آب‌میوه، آب‌میوه بستنی، کیک، قهوه، چای و موارد موارد دیگر را می‌توانید در این کافه نوش جان کنید. کافه شارلوت تمامی آیتم‌های یک کافه جذاب را برای داشتن لحظاتی شیرین در کنار دوستانتان محیا می‌کند.

 آدرس کافه شارلوت: ارومیه، بلوار مولوی، فلکه فردوسی، ابتدای خیابان فردوسی، پلاک ۷

کافه میلی

کافه میلی در ارومیه

کافه میلی به دلیل لوکیشن بی‌نظیری که دارد یکی از پاتوق‌های مهم در ارومیه است. این کافه به هتل مروارید، مرکز خرید ترک مال و بیمارستان بین المللی ارومیه نزدیک است. کافه میلی دارای یک فضای دنج و بی نظیر است که برای گپ و گفت و وقت گذراندن با دوستان بسیار مناسب است. در منوی این کافه انواع نوشیدنی مانند، آمریکانو، ماکیاتو، لاته، موکا، نسکافه، هات چاکلت، ماسالا، آیس لاته و چای موجود است.

آدرس کافه میلی: بلوار امام علی به سمت مولوی، بعد از خیابان درستکار، جنبه شیرینی‌فروشی ناتالی

کافه ملانژ

کافه ملانژ در سیتادیوم ارومیه

کافه ملانژ کافه‌ای بسیار زیبا با معماری جذاب و متفاوت در محله مولوی ارومیه است. در کافه ملانژ می‌توانید پاستاهایی بی‌نهایت خوشمزه را را برای ناهار یا شامتان میل کنید. در امتیاز دهی به یک کافه باید برخورد کارکنان را هم مد‌نظر قرار داد. کارکنان کافه ملانژ افرارد دوره دیده و کاملا حرفه ای هستند.

 در منوی این کافه علاوه بر غذاهای خوشمزه، انواع نوشیدنی گرم و سرد موجود است. یکی از جذابیت های دیگر این کافه اختصاص یک فضای بیرونی برای کسانی است که تمایل دارند در بیرون از کافه وقت بگذراند.
آدرس کافه ملانژ: خیابان مولوی ۱، پشت مسجد الرسول، خیابان افق، روبروی مجتمع مهندسین ۴

کافه رستوران چوبین

بهترین کافه در ارومیه-چوبین

 چوبین یکی از کافه‌ رستوران‌های قدیمی شهر ارومیه است که افراد زیادی در این مکان خاطره دارند. در دکوراسیون این کافه رستوران در دو طبقه تماما از چوب استفاده شده است. در منو کافه چوبین انواعی از آب‌میوه‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم و همچنین فست‌فود به چشم می‌خورد.
آدرس کافه چوبین: خیابان آزادگان ۱، نبش کوی ۱۴

جمع بندی

اگر تا به اینجای مقاله ما را همراهی کرده باشید با یکی از کامل‌ترین لیست‌ها از بهترین کافه‌های ارومیه آشنا شدید. در هر نقطه‌ای از شهر ارومیه که باشید با استفاده از این مقاله می‌توانید کافه مورد نظر خود را برای یک قرار دوستانه انتخاب کنید و یه گوشه دنج بنشینید. این مقاله برای کسانی که برای سفر به ارومیه آمده‌اند هم مفید است چرا که بعد از گشت و گذار در شهر پیدا کردن محلی مناسب برای گرفتن آرامش و خوردن یک نوشیدنی دلچسب، عجیب می‌چسبد. 

۱۵ پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند