هایپر‌استار ارومیه افتتاح شد

خانهمجله سیتادیوماخبار و رویدادهاهایپر‌استار ارومیه افتتاح شد

هایپر استار سیتادیوم ارومیه

افتتاح اولین هایپر‌استار ارومیه همزمان با آغاز به کار اولین سیتادیوم در ارومیه

به گزارش سیتانیوز، برند هایپراستار با زیر بنای ۶۰۰۰ متر مربع با حضور جمعی از مقامات محلی، مدیران کشوری هایپر‌استار و مدیران سیتادیوم ارومیه به بهره‌برداری رسید.

در آیین بهره‌برداری از این فروشگاه شهرداری ارومیه طی سخنانی ابراز خرسندی از شروع به‌کار هایپر‌استار اظهار داشت: احداث مراکز خرید مدرن و استاندارد از نیاز‌های ارومیه بود و ساخت مجتمع‌های فاخر مانند سیتادیوم در واقع پاسخی به همین نیاز‌ها می‌باشد.

محمد حضرت‌پور در ادامه افزود: زمانی که مجموعه‌ای مانند سیتادیوم ساخته می‌شود، برند‌های مطرح و پرسابقه تمایل به حضور در منطقه را خواهند داشت.

حضور هایپر‌استار برای اولین بار در ارومیه بدون تردید در عین اینکه موجبات آسایش شهروندان را فراهم کرده است، سطح جدیدی از استاندارد را نیز ارائه می‌دهد. تا به امروز هایپراستار از پویاترین و به‌روزترین هایپرمارکت‌های ایران بوده است که با ارائه محصولات متنوع، باکیفیت، مقرون ‌به ‌صرفه و تازه ارزش‌های بنیادی خود را خلق کرده است. مجموعه هایپراستار داشتن تخفیفات روزانه بر روی انواع کالاهای داخلی با کیفیتی استاندارد را، هدف اصلی خود در ارائه خدمات به مشتریان قرار داده است.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند