بزرگ‌ترین فود‌هال شمال غرب ایران افتتاح شد

خانهمجله سیتادیوماخبار و رویدادهابزرگ‌ترین فود‌هال شمال غرب ایر...

بزرگ‌ترین فودهال شمال غرب کشور

بزرگ‌ترین فودهال شمال غرب ایران با نام تجاری سیتامیت در مرکز تجاری تفریحی زنجیره‌ای سیتادیوم ارومیه افتتاح گردید. به گزارش سیتانیوز، در مراسم آغار به‌ کار فودهال سیتامیت علاوه بر مدیران کشوری فعال در حوزه غذا و مدیران سیتادیوم، جمعی از مقامات محلی نیز حضور داشتند.

نادر رفتاری بهره‌بردار فود‌هال سیتامیت در گفتگو با سیتانیوز، ضمن اظهار مسرت از شروع به‌کار سیتامیت گفت: ساخت و تجهیز این فودهال حاصل تلاش جمعی سازندگان و بهره‌برداران بوده که پس از برگزاری ساعت‌ها جلسات کارشناسی به سرانجام رسیده است.

وی که مالک یکی از قدیمی‌ترین برند‌های مواد غذایی با صد و بیست و هشت سال سابقه است، در ادامه اظهار داشت که تجهیزات و لوازم خریداری شده در این فود‌هال از به‌روزترین و بهترین ماشین آلات می‌باشد تا علاوه بر آنکه غذاهای با‌کیفیتی در آن طبخ شود، امکان ارائه خدمات به مشتریان در شلوغ‌ترین زمان‌ها، در کم‌ترین زمان ممکن باشد.

رئیس اتحادیه کشوری رستوران‌داران، مدیران عامل و مالکین برند‌های مواد غذایی مطرح کشوری، معاون سازمان استاندار ایران، مدیران عامل شرکت‌های بزرگ، بهره‌برداری از مراکز تجاری، سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر از جمعه مدعوین این مراسم بودند.

لازم به ذکر است که فودهال‌ها مراکز مستقل در حوزه غذا با هدف ارائه تمام خدمات غذایی در زیر یک سقف با مدیریت واحد هستند.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند

شاید به این مطالب هم علاقه داشته باشید