اکران طرح جدید تبلیغاتی سیتادیوم در بیلبورد پل قویون ارومیه

خانهمجله سیتادیوماخبار و رویدادهااکران طرح جدید تبلیغاتی سیتادی...

رونمایی از بیلبورد پل قویون-ارومیه-سیتادیوم

بیلبورد تبلیغاتی سیتادیوم در پل قویون ارومیه، در اول بهمن ماه رونمایی شد.
به گزارش سیتانیوز، حسن اشراقی به عنوان مدیر بازاریابی و تبلیغات مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم، در رابطه با طرح جدید تبلیغات محیطی سیتادیوم عنوان کرد: هر کدام از رنگ‌های لوگو سیتادیوم معنی و مفهوم خاصی را دارند و همه این‌ها در کنار هم، به یک مرکز خرید ایده‌آل اشاره می‌کنند. در کنار هم قرار دادن این رنگ‌ها منجر به طراحی لوگو رنگارنگ سیتادیوم شده است. ما در این طرح، برخلاف طرح‌های جشنواره‌های قبلی پیش رفتیم. با استفاده از شعار “سیتادیوم؛ رنگین‌کمان شهر ارومیه” به دنبال تبیین سیتادیوم برای ارومیه به عنوان رنگین‌کمان شهر هستیم و در این بیلبورد نیز سعی بر ارائه این مفهوم در اذهان عمومی داریم. سیتادیوم به عنوان مدرن‌ترین مرکز تجاری شمال غرب ایران، با برگزاری جشنواره‌های متنوع و جذاب در کنار اهدای جوایز ارزشمند سعی در ارائه خدمات منحصربه‌فرد به همراهان و دوست‌داران سیتادیومی دارد.
ایشان در کنار تعریف هر کدام از رنگ‌های سیتادیوم خاطر نشان کردند: ما برای این طرح سعی در ارائه رنگ‌ها با توجه به مفهوم هرکدام و طراحی آیکون را داشتیم. خرید اقلام مورد نیاز، تفریح برای هر سنی در کنار خانواده، لذت خوردن و نوشیدن بهترین‌ها، همه و همه در سیتادیوم فراهم شده است و در این طرح نیز به این مزایا اشاره کوتاهی شده است.
در نهایت حسن اشراقی مطرح کرد که در روزهای آتی، مقاله‌ای در رابطه با معانی رنگ لوگو سیتادیوم در مجله سیتادیوم منتشرخواهد شد.

۲ پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند