فهرستی از بهترین برندهای پوشاک ایرانی

خانهمجله سیتادیوممجله سیتادیومفهرستی از بهترین برندهای پوشاک...

10 مورد از بهترین برندهای پوشاک ایرانی

باتوجه به روند تغییرات جهانی و تاثیر رسانه‌ها، در حال حاضر مد در تمامی کشورها در حال انتقال است. یکی از عوامل تاثیرگذار در روند پیروی از مد جهانی رسانه‌های اجتماعی است.

برندهای ایرانی نیز از این موضوع مستثنی نیستند و در تلاشند تا از بازارهای جهانی پوشاک جا نمانند. برندهای زیادی در ایران هستند که از استانداردهای بین‌المللی تبعیت کرده و به شهرت رسیده‌اند.

برای ماندگاری در بازار هر تولیدکننده ابتدا باید برای خودش تصویری تجاری بسازد تا بتواند علاوه بر حک شدن در ذهن‌ها از تغییرات چرخه لباس و پوشاک جا نماند. 

برند‌ها با در نظرگرفتن این نکته از صحنه رقابت حذف نخواهند شد. با توجه به مهم بودن این موضوع در این مقاله قصد داریم چند مورد از مهم‌ترین برندهای پوشاک ایرانی را نام ببریم پس با ما همراه باشید.

پوشاک تنِ درست  Tane dorost

تن درست-برند پوشاک ایرانی

برای علاقه‌مندان به هنر و هنر دوستان، پوشاک تنِ درست انتخابی شایسته است. طراحی تمامی لباس‌های این برند الهام گرفته از طبیعت است و معتقدند که اولین طبیعت ما، بدنمان است.

  تمام پارچه‌های استفاده شده در لباسای برند تنِ درست از الیاف طبیعی دوخته شده است. برند تنِ درست نماینده یک لباس کاملا ایرانی است زیرا از طرح‌های سنتی استفاده در طراحی‌هایش بهره می‌برد. در حال حاضر پوشاک تنِ درست در شهرهای تهران، اصفهان، سیرجان، اهواز، کرمان، مشهد و رشت شعبه دارد.

پوشاک پاتن جامه Patan Jameh

پاتن جامه-لباس زنانه و مردانه

پاتن جامه از آن دست برندهای قدیمی است که همه ما حتی اگر از آن خرید هم نکرده باشیم، نامش را حداقل یک بار شنیده‌ایم. این برند محبوب از سال ۱۳۷۳ شروع به فعالیت کرده است. محصولات پاتن جامه شامل انواع لباس‌های رسمی و غیر رسمی زنانه و مردانه در گروه‌های سنی متفاوت است. کیفیت لباس‌های پاتن جامه زبانزد خاص و عام است. اگر از اطرافیانتان یا خودتان از تجربه خرید از پاتن جامه بپرسید، قطعا اولین چیزی که همه درباره‌ آن خواهند گفت، کیفیت پارچه‌ها و تمییزی دوخت لباس‌هایشان است.

هاکوپیان Hacoupian

پوشاک مردانه هاکوپیان

هاکوپیان یکی از قدیمی‌ترین و نام‌آشنا‌ترین برندهای موفق ایرانی است که کمتر کسی پیدا می‌شود که نامش را نشنیده باشد. این برند خوش‌نام ایرانی عرضه کننده انواع لباس‌های رسمی، غیر رسمی، اکسسوری و ادکلن است. هاکوپیان در حال حاضر تعداد ۲۳ فروشگاه زنجیره‌ای در سراسر کشور دارد. تمامی محصولات این برند، در شعب مختلف با قیمت یکسان فروخته می‌شود. توجه به جزئیات از اصول برند هاکوپیان است علاوه بر آن همواره سه اصل وقار، زیبایی و کیفیت را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که هاکوپیان از پارچه‌های انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی و ترک برای دوخت لباس‌هاش استفاده می‌کند.

بادی اسپینر BODY SPINNER

بادی اسپینر-برند عالی پوشاک ایرانی

بادی اسپینر دارای طراحی‌های جذاب، خلاقانه و جوان‌‌ پسند است. سبک بادی اسپینر با حفظ ریشه‌های فرهنگ ایرانی، با طرح‌های مد جهانی نیز هماهنگ است. پوشاک بادی اسپینر از ظاهری جذاب و شیک برخوردار است به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. به طور کلی طراحی‌های بادی اسپینر در سه کلمه مدرن، راحت و اصیل خلاصه می‌شوند. برند بادی اسپینر از سال ۱۳۸۶ کار خود را آغاز کرد و هم اکنون تعداد ۴۳ شعبه فعال در سراسر ایران دارد.

سالیان Salian

پوشاک زنانه-مردانه-بچگانه-دخترانه-سالیان

سالیان برند موفقی است که ضمن برخورداری از تنوع بالا، قیمت‌های بسیار مناسبی دارد. برند سالیان از رنگ‌های ملایم و پاستلی در پارچه لباس‌هایش استفاده کرده است که زیبایی آنها را دوچندان کرده است.

سالیان علاوه بر لباس، کیف، کفش و کالاهای مرتبط به اینها را هم تولید می‌کند. برند سالیان از سال ۱۳۸۱ فعالیت خودش را شروع کرده است و برای همه گروه‌های سنی پوشاک دارد.

پوشاک تعطیلات Holiday

پوشاک تعطیلات-بهترین برندهای پوشاک ایرانی

هالیدی یا تعطیلات از آن دست برندهاییست که بیشتر لباس‌های اسپرت دارد. طراحی‌های قشنگ در کنار حس راحتی محصولاتش این برند را متمایز کرده است. اگر شماهم جز آن دسته آدم‌هایی هستید که به تیم اسپرت بیشتر از رسمی علاقه دارید، خرید از برند تعطیلات را به شما پیشنهاد می‌دهیم. برند تعطیلات رکوردار تعداد شعب در ایران است و با بیش از ۲۰۰ شعبه بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

ال سی من  LC man

ال سی من برندی مردانه و شیک است که باعث می‌شود متفاوت و خاص به نظر برسید. ال سی من انتخاب آقایان شیک پوش است. برند ال سی من از بهترین متریال و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های دوخت استفاده می‌کند. ال سی من در تهران، ارومیه، بابل، بروجرد، اصفهان دارای شعبه فعال است. ال سی من برند قدیمی پوشاک مردانه‌ است که سابقه تاسیس آن به سال ۱۳۵۵ برمی‌گردد. این برند موفق توسط براداران الیاسی بنیان‌گذاری شده و علاوه بر ایران به کشورهای انگلیس، ایتالیا، آلمان و ترکیه پوشاک خود را صادر می‌کند. ال سی من همچنین دارای کارخانه‌ای مجهز به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در دو طبقه در شهرک صنعتی پرند است.

مل اند موژ Melandmoj

لباس ورزشی ایرانی-برند باکفیت پوشاک ایرانی

اگر به صورت تخصصی دنبال یک برند لباس ورزشی هستید، مل اند موژ انتخاب خوبی است. طراحی‌های مل اند موژ مطابق با استانداردهای حوزه مد و پوشاک است و تنوع بالای محصولات آن یکی از عوامل جذابیت این برند در بین علاقه‌منداش است. محصولات مل اند موژ شامل کیف، کفش، لباس، دستمال گردن، کوله پشتی، مچ بند، کلاه و …است. این برند ورزشی خوشنام ایرانی با بیش از یک دهه فعالیت در تهران، کرج، اصفهان، شیراز، ارومیه، بروجرد، کرمان، کرمانشاه و قم دارای شعبه فعال است.

شرکت تنش کوبان ارگ با نام تجاری مل اند موژ یکی از زیرمجموعه‌های شرکت دایامد است و به دلیل قیمت مناسبی که دارد تمامی اقشار می‌توانند به راحتی از آن خرید کنند.

کومار  Komar

کومار-بهترین برندهای پوشاک ایرانی

برند کومار توسط برادران کومار، در سال ۱۳۷۱ تأسیس شده است. این برند ایرانی با سابقه‌ بالای بیست سال در تولید پوشاک با کیفیت، دارای چندین شعبه در تهران، البرز، اهواز، سیرجان و ارومیه‌ است. کومار از آن دست برندهایی است که مورد پسند کلیه اقشار است. این برند جزو بهترین برندهای اقتصادی در ایران است که محصولات باکیفیت بالا ارائه می‌دهد.

لارا  Lara

برند پوشاک زنانه-سیتادیوم

برند پوشاک زنانه لارا به راحتی و تناسب در فرم و شهرت دارد. این برند تولید‌کننده مانتو، کت و کیف با کیفیت برای بانوان عزیز است. لارا شعبه‌های متعددی دارد و محصولات جذاب و با کیفیتی ارائه می‌دهد. برای تجربه یک خرید مطمئن و به یاد ماندنی حتما به نزدیک‌ترین شعبه لارا به محل سکونت خود سر بزنید.

در این مقاله ۱۰ تا از بهترین برندهای صنعت پوشاک را در ایران را معرفی کردیم. البته باید گفت که تعداد برندهای مرغوب و باکیفیت ایرانی بسیار بیشتر از این حرفاست و ایران در این صنعت به شدت فعال است. شاید باورتان نشود که از این ۱۰ برند محبوب صنعت پوشاک در ایران، ۵ تای آنها در ارومیه و سیتادیوم شعبه دارند و شما می‌توانید با مراجعه به مرکز خرید سیتادیوم، از بین بهترین برندهای ایرانی خرید کنید و لذت ببرید.

برای اطلاع از برندهای حاضر در سیتادیوم اینجا کلیک کنید.

۷ پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند

شاید به این مطالب هم علاقه داشته باشید